نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2643
-
الف
+

فلم برداری سریال کمیدی «آخر خط» به نیمه رسید

نیمی از فلم برداری سریال کمیدی «آخر خط» به پایان رسید.

50 فیصد فلم برداری سریال تلویزیونی «آخر خط» به کارگردانی «علیرضا مسعودی» انجام شده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم برداری سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا مسعودی» با حضور بازیگرانی چون «امیر غفارمنش» و «مهران رجبی» از حدود ۲ ماه پیش در منطقه سوهانک تهران آغاز شده و تا پایان حوت(اسفند) همچنان در این منطقه ادامه دارد.

هم اکنون 50فیصد تصویربرداری این سریال انجام شده است.

همچنان تدوین این سریال توسط «آرمین رضایی» انجام می‌شود و قرار است بخش‌های پایانی کار در کشورهای لبنان و سوریه با حضور بازیگران خارجی تصویربرداری شود.

سریال کمیدی «آخر خط» داستان دو بچه خاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به محبس می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و تاکنون مقابل دوربین «آخر خط»نقش آفرین کرده اند.

به نقل از فارس ، «مسعودی» معروف به «علی مشهدی»، نویسنده و فلم نامه‌نویس سریال های کمیدی تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فلم نامه سریال هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر